2018-03-21 Ürün Haberleri

SSS: Alfa Laval PureBallast 3 ve revize edilmiş IMO G8 kuralları

Aşağıdaki sorularda ve yanıtlarda, Alfa Laval PureBallast 3 tip onayının revize edilmiş G8 kurallarına göre değerlendirmeleri açıklanmaktadır.

1. Revize edilmiş MEPC.279(70) 2016 G8 kurallarına göre IMO tip onay sertifikası alma sürecinde, Alfa Laval için hangi testler gerekli olmuştur?

Bekleme süresi uygulamadan, her bir tuzluluk seviyesinde, iki kez Biyolojik Kara Testi  yürütülmesi gerekmiştir. Tamamlayıcı çevre testleri, USCG (ABD Sahil Koruma) gereklilikleriyle daha uyumludur. Bu da, testlerin gerekliliklerinin, MEPC.174(58) 2008 G8 gerekliliklerine kıyasla daha sıkı olduğu anlamına gelir. IMO, biyolojik testler için MPN yönteminin kullanılmasını kabul ederken, USCG ise CMFDA/FDA yönteminin kullanılmasını gerektirmektedir.

 

2. Alfa Laval PureBallast 3 sisteminde, revize edilmiş G8 gereklerinin bir sonucu olarak yapılan bir donanım değişikliği var mı?

Sistemin hangi tuzlulukta çalıştırıldığını belirlemek üzere bir iletkenlik sensörü takılmıştır. Bunun haricinde, donanım, debi ve güç tüketimi genelde aynıdır.

 

3. 2008 G8 kurallarına uygun olan, kurulu bir Alfa Laval PureBallast 3 sisteminde yükseltme yapılarak, revize edilmiş 2016 G8 kurallarına uyum sağlanabilir mi?

Yükseltme yapmak gerekli değildir. IMO, eski sistemlerin kurulu olduğu gemilerin ceza kapsamına girmemesine ilişkin bir karar yayınlamıştır.

 

4. Gemi sahipleri, revize edilmiş 2016 G8 kurallarına göre, tip onayı olan bir sistemi şimdiden sipariş vermeli mi?

Sistemin ne zaman kurulması gerektiğini gemi sahipleri değerlendirmeli. Sistem 28 Ekim 2020’den önce kurulacaksa, 2008 G8 kurallarına göre tip onaylı bir Alfa Laval PureBallast 3 sistemi önerilecektir. Bu sistem, şu anda ve gelecekte, IMO yönetmelikleriyle tam olarak uyumlu olacaktır.

Etiketler

Tüm
AL logo_image_640x360.png

İlgili içerik